Saturday, July 31, 2010

Viimane nädal ja Robby

Aloha!

Mis ma teinud olen? Päris palju huvitavat. Otsustasin vahe peal muud ka proovida nagu näiteks SUP ja real surf.

Auto lagunes ära, lappisin coka purgiga kokku ja töötab jälle, Torchi lasin ka kokku jälle, rannas lihtsalt käis pauk. Läpakas pani ka vigast vahepeal. Aga nüüd jälle kõik ok ja back on track.

Vahe peal tuli Kätlin ka Oahult siia, chill. Vähemalt on kellega rääkida nüüd :D Aga proovib teda ka NMPC tööle saada, ta teab natuke purjelauast ja vast läheb õnneks.

Nii, auto terve ja Torch korras aga merel käisin ainult lohet sõitmas lõuna ajal paar tundi, vabad päevad ei käinud kordagi. Õhtuti ka surf. Surf on lahe, kui laua peale püsti ära saad ning esimese korraliku laine püüad ning keerad ka veel. See fiiling on mõnus. Suht hästi läheb mul sellega algaja kohta tegelt. Kui nüüd veel selgeks saaks, millist lainet püüda täpselt, siis oleks super. Vahepeal sõuan lainesse, mis ei murdu aga eks see tuleb ka ajaga, kuid põhiline on selge ja seisan püsti ning keeran.
SUP proovisin ka jälle, Kätlin oli ka kaasas, suht fan jällegi, väike vaheldus ja tõesti tore tegevus ning tasakaalu harjutus ka päris korralik. Homme ka plaan SUPd proovida või niisama chillida saarel. Pikalt ei viitsi kirjutada nagu alati aga rääkida oleks paljugi veel, päris ühe kuni mitme inimesega olen kohtunud nii rannas kui ka vees, kes on lahedad.

Robby, meil oli väike õhtusöök temaga eile Paias. Coach ajas töölt kõik kokku ja vedas meid välja ja Robby tuli ka oma naise ning tütrega. See oli peamiselt selle pärast, et mina ja Gregor olime kõvasti rabanud ja tööd teinud erinevalt teistest, kes siin suvel töötanud jne. Pizza ja õlu ning lahe seltskond, mida veel vaja. Robby on tõeliselt lahe vana, jutt tal vinge ja chill ning alati huvitatud asjadest, mis mujal toimuvad. Uuris kuidas elu Iirimaal ja Eestis jne. Võiks pikalt veel sellest jälle kirjutada aga jälle laisk :D
Aa, pool kurt olin ka, sest eile päeval sain päris korraliku tivoli ühes laines ning kõrv oli täiesti lukus ning teine kumises aga see selleks.
Pärast Robby pidi tütrega koju minema kahjuks aga meie ei andnud alla, mina Shara ja Gregor lõpetasime kella 3 ajal öösel Shara juures (tal siga vinge place Paias) tequila ja õllega, Havier oli ka meiega mingi aeg, leidsime ta ühest Paia baarist. Lahe vana jällegi, õpetas mulle päris palju surfates ja abivalmis nagu enamus siin.
Aga äktsion oli kõva eile, täna tööl osad käisid ja ütlesid, et nägid meid jne, jäime silma kõigile :D


Hang loose and stuff. Elu on hernes.

No comments:

Post a Comment