Thursday, July 15, 2010

Low wind and PARK!

Ikka ma jätkan selle nõmeda blogi kirjutamis, väga vabandan enda nõmeduse pärast :D

Aga tänane päev oli awesome jälle. Praegu on low days tuulega, teine päev juba, kui pole ilma 8 ruudusele ja isegi 10,5 ei vea õieti. Vaba lõuna oli töö juures aga ei viitsinud minna merele, sest kõik kes renti tulid vahetasid purjelaua SUP vasti ja ütlesid, et väga masendav rannas. Pealegi Nitsain tõi esimesed 2011a. Bolt'id ka meile, mis müügiks mõeldud ja need oli vaja lahti pakkida jne. Mõni uus SUP ka veel seale selle. Majandasin siis tööl terve päeva uute asjadega, Nitsan viskas veel mulle ühe 9 ruuduse Bolt'i reedeni ja läks minema. Kella 5 ajal, kui töö lõppes, siis ei andnud hing rahu ja pidin ikka rannast läbi minema ning olukorda vaatama.

Randa jõudsin, siis seal oli tühjus peaaegu. Üks naine majandas oma surnud autoga seal liiva sees, kaks autot oli veel ning üks suur must lohe rannal. Minu üllatuseks teised kaks inimest peale ühe naise rannas oli Des ja üks teine vend Naishi kontorist. Hüppasid autost välja ja olid just ära minemas ja tahtsid lohet kokku pakkida aga siis pakkusid mulle, et kas ma ei taha sellega sõita, et ma kergem jne. Kõige pealt üritasin arvata, mis suur ja must asi see üldse on, sest ühtegi kirja ega asja selle peal ei olnud - consept. PARK - ulme, selle arvasin õidesti lõpuks balloonide järgi, kuid kui suur? 16? Ei, 14 ruudune oli hoopis. Des lahkelt pakkus seda ning kuna ei tahtnud ka päeva vee peal vahele jätta, siis võtsin lahkelt vastu selle. Liinid olid juba küljes, täis pumbatud ja puha, ruttu trapets peale ja minekut. Teised aitasid lohe õhku ning panid minema, nüüd olin on my own seal rannas. Tuul oli tõesti praktiliselt null, 5 m/s vast ja alguses kahtlesin, kas see üldse veab mind. Lohe pean hommikul tööle maha viskama, sest seda on neil kohe kindlasti tagasi vaja vms. Aga see selleks, twintip 08 Thorn lauaks ja minekut. Jõudu oli sellel loomal palju selle vaikse tuulega, vedas ilusti ning stabiilselt. Minu üllatuseks liikus see ka päris kiirelt, tegi kõik, mida tahtsin. Kusjuures võib võrrelda 12 ruuduse 09 Torchiga, mis mul on - nimelt Torch oma low end tuulega pole ka nii kiire, kui see Park 14 ruutu low low end tuulega. Suht ulme selle koha pealt aga puhas fun. Väga kõrgele õhku see lohe kahjuks ei rebinud, sest tõesti oli isegi selle jaoks tuult vähe, kuid paar päris head lendu sai sellega ja lohe reageeris koheselt igale liigutusele. Nii ma seal siis taas kord chillisin üksi kaks tundi sellega mere peal, kuni päike looja läks ning jahe hakkas, see, et tuul vaiksemaks jäi polnud oluline :D

Tahaks juba Bolti ja Parki proovida ka tugevama tuulega ning väiksemaid, sest ma arvan, et Torchist peaks loobuma, ma ei tea miks aga teised pakuvad rohkem huvi nüüd. Üks asi on vist see, et pole Naishi lohesid varem korralikult proovida saanud ja teine see, et tuul on siin puhanguline, kui tugevamalt puhub. Eks vahel võib ikka Torchiga hullata aga laineka jaoks midagi stabiilsemat natuke parem.

Parki ohta siis nii palju, et lohe midagi hoopis muud ning lihtsat, kolme ribiga ning ilma sigma kujuta, kuid huvitav ja ma loodan ka, et väiksemad sama täpsed nagu see suur.

Ootame siis suuremat tuult ja väiksemaid lohesid ;) 2011



Mahalo!

No comments:

Post a Comment