Thursday, July 8, 2010

Self rescue :D

Nii, iga päev on vee peal möödnud. Töö, surf ja chill enamasti. Väga ei oska isegi midagi kirjutada siia.
Lohede kokku laskmine minu eriala siin :D 8 ruudusel oli lukk puru ja sõidsin 7 ruuduse Helixiga, mille töö juurest võtsin. Lohe oli super stabiilne sellistes tingimustes jne. Aga iga kord, kui uusi asju proovisin, siis pooled korrad ebaõnnestus korralikult tavaliselt. Küll kadus laud ära ja lohe maas jälle. Self rescue minu speciality siin. Helixi suutsin loope proovides nii kõvasti põrutada vastu vett kaks päeva tagasi, et üks ventiil ühel ribil lahti lendas ja lõi lohe lappama ning ülesse enam ei saanud. Kaugust kaldast oli ka kõva kaks miili ma pakun ja self rescued polnud kunagi korralikult kasutama pidanud eriti veel side shore tuulega. Aga mis seal ikka, lauast ka ilma ei tahtnud jääda, tõmbasin leashi lahti ja panin laua külge, kerisin poomi ümber liinid ja ujusin lohe juurde, lasin natuke õhku välja ja tegin purje sellest vees. Nii ma seal õppisin siis purjetamist ja ulpimist mingi pool tundi, kuni kaldasse jõudsin ja kusjuures ainult 100m triivisin kohast mööda, kust alustasin rannast peale minekut. Võis edukaks lugeda selle korra.
Eile sain oma 8 ruuduse Torchi tagasi ja peale tööd läksin kohe merele jälle. Tuul hakkas ära vajuma aga üle tunni sõitu sai ikka päris korralikult. Aga nüüd otsustasin, et kaldast üle paarisaja meetri midagi hullu ei proovi enam, vähem ulpimist :D
Täna hommikul kell 11:00 olin jälle rannas - vaba päev. Shara pidi ka tulema lohet proovima, sest laineid ei ole aga ei saanud teda kätte. Läksin siis ruttu peale, sest tuul oli hea ja stabiilne. Tunnike sõitu ja kaldast jälle kaugel olles tuli hea mõte proovida loopi, sest päris korralikud kickerid olid lainetest seal. Esimesed kaks korda oli SUPER lennud aga kolmas läks lappama jälle ja täna minu enda veale üks jõu liin lahti. Midagi teha ei olnud - self rescue jälle! Aga see kord liinid ka korralikult sassis ning kaldasse jõudes oli tubli tund harutamist. Jälle kõik korras ja merele tagasi ja rohkem enam lollusi ei proovinud kaugel kaldast :D Kella 4 ajal lõpetasin ja nüüd suht laip.

Mis siis veel? Midagi suurt, Kahanast kaugemale väga pole jõudnud, sest seal lihtsalt liiga SUPERLUX tuul ja chill rahvas ning kõik mida vaja mul...