Monday, July 12, 2010

2011, f*ck yea now we're talkin!

Eile oli perse kukkunud päev, ausalt. Aga täna algas kõik suhteliselt normaalselt või et isegi väga hästi. Auto ei surnud kordagi välja, kui linnas askeldasin, tööl oli kuidagi eriti chill täna, kast õlut sadas taevast ja mis kõige tähtsam, 2011 BOLT 10,5.
Jah, Nitsan tuli poest läbi ja võttis paar SUPid kaasa ning tõi poome jne. Ja siis viskas mulle ühe lohe ka kätte ning ütles, et mine kohe proovima. Kell 5 pidin lõpetama aga enne 5 15minutit olin kadunud sellise jooksuga, et vähe polnud. Tuul oli terve päeva nadi olnud ja max 22 knotsi, mida nägin netist aga sellegi poolest, 10,5 ruutu peaks ju vedama vabalt.
Randa kiirelt ning lohe kokku joostes ja rahmeldades nagu hull, teised vaatasid kohati imelikult isegi juba, et kuhu ma jooksen nii. Aga mis seal ikka, tuult paras jagu sinna 20 kanti ning andsin aga minna. Mis siis lohe kohta - SUPER. Poom oli käes juba kuidagi mugavam aga ka lühem, kui eelmised aastad. Liinid samad, mis 2010 hübriididel, lohe omaette kunstiteos. Tegelikult tahtsin ma 7 ruudust proovida aga tuult polnud ja sain 10,5 kätte ja ei lootnud, et see eriti kiire on aga oh imet, päris mõnus oli tegelikult. Ma ei oskagi midagi muud öelda aga mulle see lohe meeldis see 15 minutit, kui tuult oli :D Siis kukkus ära, pumpasin seal mingi 30 minutit veel, sest ei tahtnud lõpetada veel ja siis andsin alla.

Igal juhul, näpud püsti! 2011 tõotab tulla lahe, vast saan homme lõunal sellega veel peale minna, kui väga tugevalt ei puhu. Praegu siis väike Bud Light rõdu peal ning lebo. Kes arvavad, et õlu kallis siin, siis valesti arvavad. Hind sama aga point on selles, et peab hulgi otsma. Rummi hinnast ma ei hakka parem rääkimagi.

Endiselt jätkan oma non-stop surfi, kus päevagi pole vahele jäänud. Huvitav, millal ja millisel põhjusel see lõppeb? :D


Mahalo!

No comments:

Post a Comment