Monday, August 2, 2010

Mis viga, kui peapõrutus :D

Nii, eile, SUP, tuul alla ja vasta nägu. Mõnus, mokk lõhki, tähekesed, must auk, valus, auto, vett. Kohalikus USAkad siin suht hoolitsevad, kohe jooksid aitama ja uurima, mis juhtus jne. Otsiti välja jää, mis jahutas õlut ja anti kohe moka peale, tegelikult pigem terve näo peale :D Kätlin oli ka vähemalt abivalmis jne. Aitäh talle :) Aga parem ma ei räägi, kuidas see kõik juhtus jne. aga mina otseselt polnud süüdi selles idiootsuses, kuid shit häppens.

Nüüd siis terve päeva mõnus peavalu, iiveldus, kohati virvendus silme eest, mõnus. Terve eilse ei jaganud biiti üldse, täna parem, iiveldab ja viskab vahepeal segamini pildi, kuid juba parem, peavalu pole vähemalt enam nii palju.

Peale seda äktsionit ronisin muidugi vette tagasi lainetesse SUPga ja suutsin oma kulla kallid Electricud ära kaotada vees :S Nendest prillidest on tõsiselt kahju :(

Kätlin laenas enda prille lahkelt täna, mis mu siniseid silmaaluseid ja suuri pupille täna varjasid :D Tänks jälle. Töö täna oli vinge ja mina polnud kõige teravam ka.

Arsti juurde pole mõtet ka vist minna, mis ma seal ikka targemaks saan? "Ära liiguta ja tee midagi jne. puhka rahulikult ja ära joo, blabla". Nüüd peaks siis paar päeva rahulikumalt võtma lihtsalt.


Aloha maria, kõike juhtub :D

No comments:

Post a Comment