Tuesday, August 17, 2010

mis vahepeal?

Mõtlesin, et kirjutaks siia ka midagi siis. Laupäeval siis suutsin Torchi jälle ribadeks sõita, üks paneel lihtsalt otsustas rebeneda. Arvatavasti juba piisavalt päevi näinud ja habras teine. Üks vinge Itaallane lohistas mu päris kaugelt merelt õnneks kaldasse, ise oleks oma rescue lõpetanud kaugel sadamas.

Pühapäeval tuli hommikul Kätlin ka Oahult tagasi ja võtsime töölt SUP: Mina down winderi 12' Glide ja tema vist 9'5" Mana kui ma õigesti mäletan. Läksime sadamasse ning tema niisama hängis seal sellega ja puhkas Oahust, kuid mina tahtsin Glide juba ammu proovida. See laud pole laineteks vaid puhtaks võistluseks ning kõige kallim Naishi seeria üldse. Sadam on siin mega suur ja tegin paar tiiru sadama muulist rannani ning viimase tiiru ajal otsustasin vastu tuult muulist välja poole ka minna proovima aga seal olid megad murdlained ning liiga suur vastu tuul, natuke sain minna ning siis käisin pikali ja andsin alla ning tegin viimase down windi randa. Super laud ja mega trenn oli võrreldes teistega ning kiirus oli ka midagi muud - mulle meeldis.
Peale lõunat läksime töö juurde tagasi laudu viima. Gregor hakkas just randa minema et oma paar tundi merel purjelauaga saada ja suutsime ta ära rääkida, et Kätlini ka kaasa võtaks. Valisime talle varustuse, ei Gregor valis, sest tema teadis paremine :D ja viisin nad randa. Kätlin ei osanud veestarti korralikult ja harjustas seda seal. Mina võtsin niisama päikest ning rääkisin inimestega juttu paar tundi. Thor ka imestas, et ma windsurf beachile ära kaotanud olen. Suht naljakas oli seal päevitada ja näha inimesi, kes rendivad varustust ja seletada, et miks ma ise peal pole :D

Eile siis käisin tööl ning Kätlin läks jälle randa minu autoga. Tagasi tulles ei saanud ta seda küna käima ning läksin talle kiirelt Shara autoga appi ning saime tulema. Enne tööpäeva lõppu tuli Thor ka ning ütles, et lahkub. Nimelt ta läks minema mandrile märtsini, kahju, vinge vana oli.

Täna olin tööl ja Kätlin jälle rannas ning sai minu autoga paremini läbi :D

Lohet pole siis juba kolm päeva puutunud aga vahel puhkust ka vaja, ongi hea. Nüüd ootan, et saaks Parki kuidagi laost kätte, kuid kindel veel pole kas jääb üks minule ka üle.
Peale selle sebisin endale kaasa veel tiimi ühe poomi, mida viimati proovsin. Robby käis ka läbi ja uurisin, et kas tema oma aga ta kindel polnud, kuida peaks olema, tiimi custom made peaks vähemalt olema. Eks Eestis proovib vast uuesti :D


Aloha!

No comments:

Post a Comment