Wednesday, August 4, 2010

Damien Girardin ja Kai Lenny

Aloha!

Täna oli siis pööörf ja esimene Torchi ilm Mauil. Lõunal 1-3 sai siis peale mindud ja ma polnud ainus, kes Torchiga peal oli ja seda esimest korda selle aja jooksul, kui ma siin olnud olen. Tuul oli stabiilne, mis siin on harv nähtus ja vesi parajalt sile ka, super lux oli aga kahju, et 3 pidin tööl tagasi olema.
Kätlin tuli ka randa kaasa ja sattus vaimustusse lohedest :D
Minema minnes nägin Desi jälle, kes tuli testima lohesid jälle. Küsisin jälle midagi huvitavat ja lubas peale 5 anda, kui töö lõpetades läbi tulen. 5 kohe randa jälle aga täielik tuule vaikus, mitte midagi, isegi mitte 14m jaoks. Des oli ikka seal ja minu üllatuseks Damien ja Kai ka. Des tutvustas meid ja pidin jälle seletama, kust ma pärit olen jne. Lahedad vennad ja sõbralikud nagu kõik siin. Sai siis natuke räägitud ilmast jne. ning sellest, et tõesti oli pöörf Torchi päev, isegi testisid nemad seal Torchi, mis pole tegelikult Maui lohe nagu palju siin öelnud on ja nii ongi.

Mis siin pikka juttu ikka, tahtsin tegelikult siin kohalikust elust natuke veel kirjutada aga seda teine kord. Nimelt Oahult mõned Eestlased ees otsas Kristiinaga siin ja hüppan Kiheist nende juurest läbi vast nüüd. Teine kord siis elust enesest, kui ära ei unusta.

Tänane kohtumine Damieniga oli SUPER, nüüd ei oska enam oodata, kellega veel tutvuda :D



Mahalo!
Tuult ja päikest.



Aa, PS mul siin üks Park 10m jälle toa nurgas ootab homset :D Tegin pilti ka aga kuradi telefon paneb villast.
Keegi kaamera jaoks ei taha raha annetada?

No comments:

Post a Comment